Usia aku semakin bertambah hari ini.

Hari ini genaplah usia aku 24 tahun. Alhamdulillah ALLAH mengurniakan aku rezeki yang berkat dan tubuh badan yang sihat.

Terima kasish juga kepada kedua ibu bapa aku yang telah memberikan ilmu kepada aku.

Jika tidak kerana rotan dan ketegasan anda, aku mungkin tidak begini.

Sekali lagi terima kasih emak dan abah, pasangan Zainul Abidin Darus dan Rohani Seman ini telah juga membesarkan abang aku, Mohd Rizal Zainul Abidin dan adik Norhaniza Zainul Abidin.

Kami tiga beradik akan sentiasa mengenang jasa dan pengorbanan kalian selama ini.

MFZA: Terima kasih kepada yang memberikan ucapan kepada aku…

Leave a Reply

