Hai orang kampung, mai tengok video nie

Orang kampung semua, apa khabar lanie,.
Cam na SInarHarian kat utara, dapat sambutan tak la nie,.
Klu masih belum dapat beik p beli kat kedai buku, harganya RM1 sahaja, kat KL nie jadi cam pisang panas ja.
Sebenarnya, aku nak cakap kat org kampung yang muka aku masuk kat dalam video DSAI nie, penat berkepit dengan bodyguard dia, bau achem ja,.

Advertisements

2 thoughts on “Hai orang kampung, mai tengok video nie

  1. yeaa uncle palie glamer dah… pehni xyah dok brebut2 camtu musti agy glamer kan??? bole lah mama balik mtk kije kat uncle kan kan kan hukhuk

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s