Melangkah ke 5,000,..

Alhamdulillah,.

Apabila jarum jam berkumpul menunjukkan masuknya jam 0000 hrs, bersamaan 04 November 2008, jumlah pelayar blog aku melebihi 5000 layaran.

Walaupun mengambil masa sehingga 11 bulan untuk berada pada tahap ini, aku tetap berbangga dengannya.

Terima kasih kepada cikgu blog aku dl, dia juga bekas boss aku: Syahril Kadir (dl semasa aku gn blogspot dia juga ajar) kerana membawa aku kepada gerbang ini.

Terima Kasih juga kepada semua yang pernah melayari laman ini dan yang bakal melayari diucapkan slamat datang. Aku akan cuba pastikan memperbaiki mutunya dari masa ke semasa.

Dalam mengisi masa lapang, ia juga menjadi diary maya aku.

Kerana blog juga aku sudah memiliki maxis broadband, begitulah taksubnya aku dengan internet dari dulu lagi.

Leave a Reply

