Empat sepupu dan anak buah aku dapat result UPSR,…

Hari ini empat orang anak buah dan sepupu aku mendapat results UPSR, nak ckp power tu results depa tu tak la sgt. Seingat aku kan kami sepupu sepapat semuanya speed last minit, pendek kata time hujung sekolah la.

Aku dulu, dah STPM baru la ok, klu harap result SPM alamat hanya Dia la yang tahu. Sempat la juga masuk UPM. Result aku cam depa juga la kiranya,..

Kak Cik Anis: A, B, C, D, E
Syed Adli: 1A, 2B, 2C
Irfan Fahmi: 1A, 4 B
Anis Shauki: 1A, 2B, 2C

2 thoughts on “Empat sepupu dan anak buah aku dapat result UPSR,…

Leave a Reply

