Misi Berjaya,…

Penantian berbaloi, tak sia-sia aku tak tido semalam, lepak kat kedai maplei ngan dzofeer , adib dan joe. Semua bwk laptop, cuma aku ja menumpang lap top dzofeer. Walaupun menumpang, misi aku berjaya memasukkan FEEDJIT ke dalam my blog.

Pakar IT yang membantu aku JOE (kiri) Adib (tengah) Dzofeer

Pakar IT yang membantu aku JOE (kiri) Adib (tengah) Dzofeer

Betapa suka tak payah cakap la aku sebab dah seminggu aku mencuba menyelesaikannya, namun tak berjaya. Hari ini tepat jam 4-15 pagi, segalanya berjaya.

Seperti biasa, aku apabila online sentiasa sibuk

Seperti biasa, aku apabila online sentiasa sibuk

Alhamdullilah, lokasi kejadian di kedai MANO Mega Kota Damansara, semuanya selesai. Tq adib, joe dan dzofeer.

MFZA: Ops kedai mamak ke India, aku tak siasat plak,..

Leave a Reply

