‘DIA’ aku mudah tewas.

Kali ini aku nak menulis mengenai perasaan aku yang sering terganggu angkara ‘DIA’.
Mungkin sedikit terlari daripada apa yang ditulis sebelum ini. Tetapi sekadar hendak meluahkan.

Aku merasa pelik apa bila bersama ‘DIA’, aku sering kalah walaupun hati berkata lain.
‘DIA’ juga membuatkan aku membenci kejadian.
‘DIA’ yang pernah memusnahkan aku.
‘DIA’ juga pernah membahagiakan aku.
‘DIA’ pernah membuatkan aku rasa tak perlu ada aku.
Aku pernah merasakan ‘DIA’ tidak pernah ada.
Aku sering mencari ‘DIA’ demi hari esok.
Bersama ‘DIA’ aku sering tertewas dikala perjuangan.
Bersama ‘DIA’ aku pernah menang perjuangan.
‘DIA’ akan kekal abadi di alamnya hari ini.
Moga mendapat syufaat kemudian hari.

2 thoughts on “‘DIA’ aku mudah tewas.

Leave a Reply

