Kawan-kawan cakap aku busy

aku hari ini


Kelak ini, aku sering mendapat rungutan daripada kawan-kawan baik mengatakan aku semakin sombong dan sibuk.
Susah sekali memenuhi undangan berjumpa mahupun berkumpul serentak, dorang cakap aku selalu busy dengan kerja.
Pelbagai alasan aku berikan tidak diterima mereka.
Mungkin inilah harga seorang wartawan yang berada didunianya sendiri.
Sebenarnya, kepada rakan dan sahabat, aku masih seperti dulu. Kita gunakan teknologi untuk berhubung.
Aku masih memakai number phone lama 012 3167454 dan tambah satu lagi saluran 019 2808492.
Kita juga masih boleh menggunakan SKYPE.

One thought on “Kawan-kawan cakap aku busy

Leave a Reply

