Dua lagi sahabat aku kawin

Alhamdulillah, semalam dua lagi antara sahabat baik aku bernikah.
1. Mohd Khusairy Ahmad
2. Samsul Munir Shafini

Tahniah Munir

Khusairy di pelamin

Khusairy merupakan kawan aku dari darjah lima hingga sekarang, waktu kami Sekolah Kebangsaan Padang Besar (U) Perlis.
Manakala Munir aku mengenalinya lebih kurang empat tahun semasa di Sinar Harian.
Mereka berdua perangai lebih kurang saja iaitu bila bercakap pasti nak menang dengan aku dan tak boleh kalah.
Apa pun, kami semangnya sahabat baik.
Hari ini aku nak merakamkan jutaan tahniah kepada mereka berdua.
Khusairy akan melangsungkan majlis perkahwinan di pihak lelaki pada 6 Jun 2010 di rumah keluarganya, Kampung Kastam Perlabuhan Klang, Selangor.
Munir juga mengadakan majlis pihak lelaki pada hari sama.
Malangnya aku tidak dapat menghadiri majlis mereka di pihak perempuan hari ini berikutan kekangan tugas. Aku memohon kemaafan diatas kekilafan ini.
Cuma 6 Jun 2010 nanti, aku akan meraikan Khusairy di Klang berikutan lebih kurang 10 sahabat baik aku dari Perlis akan datang.

MFZA: Moga berbahagia sahabat, masa den entah bila lagi.

One thought on “Dua lagi sahabat aku kawin

Leave a Reply

