Terserempak X BOSS

Syahril Kadir


Semalam, lepas ja kerja diopis kira-kira jam 9 malam aku bergegas ke Prima Damansara untuk berjumpa seorang kenalan atas urusan perniagaan.
Perniagaannya mungkin melibatkan jutaan ringgit (sejak bila aku berniaga pun tak tahu lah, gurau je).
Sebenarnya berjumpa seorang kawan lama.
Lepak punya lepak, aku ternampak kelibat x-boss aku nie.
Nak dijadikan ceritanya, oleh kerana lama tak jumpa kami hentam bersembang sampai jam 1 pagi.
Mcm nak pitam dibuatnya lawan gelak, almaklumlah dah lama sungguh tak jumpa.
Paling letih, esk pagi aku ada tiga perkara besar perlu diselesaikan.
1. Pergi sekolah Angah untuk bawa Maksu sign report card.
2. Kursus penulisan di office
3. Interview Menteri KPDNKK
Tengah-tengah berborak, aku mendapat panggilan telefon juga dari seorang kawan lama, FARKHAN.
Beliau mintak tolong aku sesuatu perkara yang agak besarnya. Rupanya, …………. tunggu entry aku selanjutnya.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s