Jawatan Kosong, gaji boleh dibincang

Lagak seorang boss,... InsyaAllah.


Dua tiga hari belakangan ini rasa kerja cam banyak ja aku hadapi mungkin sebab cuti seminggu kot.
Tapi so far aku happy dengan kerja aku hari ini sebagai seorang yang dok menulis dalam surat khabar Sinar Harian.
Cuma kelam kabut dalam beberapa aku rasakan aku perlu menawarkan jawatan kosong kepada sesiapa yang berminat untuk kerja.
Antara yang ditawarkan.
1. Pemandu Peribadi
2. Pembantu Peribadi
3. Pembantu Rumah
Gaji boleh dibincangkan lagi.

Wah nampak gayanya entry aku kali ini berangan ditahap tertinggi ya. Melebihi seorang Ahli Korporat yang paling berjaya.

6 thoughts on “Jawatan Kosong, gaji boleh dibincang

  1. pali poyosssssss……
    tapi angan2 tuh penting tapi jgn sampai kami yg baca blog hang ni rasa semacam jahhhh….lain lah kalau dah ada suri beb!!!!JAWAB JGN TAK JAWAB

  2. jawatan Pemandu Peribadi tu dah ade orang ambil ke belum..
    kalau belom ade..
    saya yang nak jawatan Pemandu Peribadi tu..
    boleh menghubungi sy dengan number ini :
    0193145956

Leave a Reply

