Jangan cakap lagi tentang itu,…

CUKUPLAH SEKALI, aku rasa sudah tidak terdaya untuk menghadapinya. Berdendam juga tidak berguna kerana aku juga yang memilih laluan itu.
Cuma kadang-kala apa yang dilakukan itu juga hendaklah diselesaikan juga, barulah puas, hahaaa..
Cuma, alhamdulillah aku masih punya teman untuk dikongsikan pengalaman ini.
Dzofeer dan Mus tidak henti-henti mengatakan sudah dan jangan sia-siakan. Tetapi aku dengan pendirian aku, AKU TAHU APA YANG AKU BUAT.
Aku selalu katakan aku buat benda yang aku suka.
😉
Aku rasakan, masih punya ruang untuk habiskan impian itu, kerana setiap kita mempunyai impian tersendiri.
Adakah MATLAMAT MENGHALALKAN CARA?

MFZA: rasa dah lama tak berkelah untuk tenangkan fikiran, tapi aku sukakan hutan dan sungai, bukannya pantai.

Leave a Reply

