Moga kekal hingga akhir hayat

Selamat Pengantin Baru buat wadi dan dayah.
Mintak maaf tak dapat hadir majlis korang ya, apa pun aku mendoakan korang berbahagia hingga akhir hayat.
Sementara menanti main futsal, aku dok membelek hard disk external aku, rupanya aku pernah bergambar dengan wadi dan dayah.
Jadi aku mengambil kesempatan post entry kepada mereka disini.

Dayah yang kini menjadi isteri wadi yang sah, gambar nie kalau tak salah wadi snap.Aku dan dayah, kalau tak salah wadi yang snap gambar ini

wadi jejaka pilihan dayahInilah wadi, jejaka pilihan dayah

Leave a Reply

