Excited dapat anak menakan pertama

Sebelum ini, aku tengok seorang kawan baik aku bukannya excited dapat anak menakan pertama, pelik aku senyum sorang-sorang tengok video yang dihantar abang iparnya.
Kadang-kala sampai menangis akibat terlalu rindu kepada baby berkenaan.
Aku pun tersenyum dengan kelatahnya itu.
Tapi bila kena kat aku sekarang ini, baru aku tau betapa excited dan terujanya.
Adik aku melahirkan anak sulungnya pada 11 September lalu, lima hari lagi nak sambut Hari Malaysia.
Selepas enam hari, barulah aku berkesempatan balik kampung untuk melihatnya.
Tak tau lah nak kata excited atau sebaliknya, semalaman aku tak boleh tido semalam, “adakah faktor demam, cirit birit atau teruja nak balik kampung”.
Jadi hari ini, jam 1230, aku akan balik kampung ngan bas tambahan turun kat Alor Setar sebab tiket ke Kangar dah habis.

MFZA: Tunggu pak ngah balik kampung ya.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s