Rindukan Putrajaya

Rasanya dah hampir lima minggu aku tak berkesempatan ke Putrajaya kerana kekangan tugas.

Rindu aku pada kawan-kawan baru aku, antaranya Patron, Liliana dan beberapa nama yang aku lupa.

Sungguhpun sejam bersama mereka setiap kali berada di Putrajaya, hati aku amat tenang dan puas.

Hilang seketika bebanan kerja, keserabutan KL dan jadual yang padat.

Ditugaskan dua minggu ke Lahad Datu dan bercuti panjang membuatkan aku lupa apa yang telah diajar oleh coach aku, Aiman.

Rasanya Isnin nie, aku perlu belaja basic semula untuk mengembalikan keyakinan dan kepakaran semula.

Leave a Reply

