Rezeki bukan hanya duit

Allah dah janji dengan umatnya, rezeki bukan datang dalam satu bentuk, sebaliknya pelbagai bentuk.

Kesihatan yang baik juga rezeki.

Kegembiraan, menggembirakan orang, kedua ibu bapa, anak yatim dan orang disekeliling kita juga mendatangkan rezeki.

Kadang kala kita hanya fikirkan duit dan duit, langsung tidak fikirkan peluang-peluang dan kesempatan lain yang dianggap rezeki.

Mempunyai sahabat yang prihatin juga nikmat rezeki yang tak terhingga.

Bagi aku, aku sangat bersyukur dengan limpah kurnia rezeki yang KAU berikan kepada ku YA ALLAH.

Selain wang ringgit, harga benda, kesempatan kesihatan, kerjaya, peluang berjumpa dengan orang ramai yang pelbagai latar belakang adalah rezeki yang tidak terhingga bagi aku.

YA ALLAH, aku berdoa kepada MU agar memurahkan rezeki aku seluas-luasnya, KAU tuhan yang Maha Kaya.

Amin YRA, Insha-ALLAH…

Leave a Reply

