Jumpa anak anak Tan Sri yang jual kek

image

Kek Kukus Mr Kemaih

Dulu saya pernah tulis tentang anak Tan Sri jual ke, hari ini dapat makan malam dengan beliau.
Baca kat sini https://fazlizainul.wordpress.com/2015/10/19/anak-tan-sri-jual-kek-saja/ humble, itu saja dapat aku kata.
Dia belanja aku dan Shaik Amin makan malam tadi, sambil kami berkongsi pengalaman.
Katanya, biar dia bermula dari bawah, biar berpanas dan berhujan dalam meniti kehidupan.
Kita tak akan merasa susah kalau kita tidak bersusah terlebih dahulu.
Kalau korang mak rasa KEK KUKUS MR KEMAIH, cari kat FB nama Hana HumaiSarah, sebiji, 10 biji dan 100 biji dia layan sama.
Kalau kena gaya, sebiji pun dia hantar depan pintu rumah.
Memang kemaih Mr Kemaih, nak jadi ejen pun boleh.

image

Mr Kemaih yang sebelah kiri tu.

Untuk pengetahuan korang, kek dia dah masuk beberapa stesen Petronas kat Lembah Kelang ini.
Kalau anak Tan Sri pun boleh berniaga dari bawah, kita bila lagi.
Tahniah Am…

Posted from WordPress for Android